5/05/2014

REVIEW//Lucy Minerals mineraalpuuder

Sain ligi kuu aega tagasi Lucy Minerals e-poelt( link ) kingituseks mineraalpuudri.Pean kohe ära mainima, et nende tooted on väga ilusti pakendatud ning kätte saades oli mul tohutult hea meel! Kuid kuna pildi järgi on tooni raske valida aidati mul meeleldi valida just mulle õige toon. Sain enne õige tooni saamist proovida erinevaid testreid, mis on minu arvates väga tore.Testri hind on 1 euro ning tasuta saatmine. Võimalik on tellida ka kogu testrite komplekt 3 euro eest. Kohale tulevad need väga kiiresti! Samuti soovitati mulle, millise pintsliga on puudrit parem peale kanda. Igati tore klienditeenindus. Aitäh!
Mineraalpuudrite kasutamaõppimine nõuab veidi aega ning iga puuder on erineva katvuse ja koostisega. Lucy Mineralsi puudrid erinevad teistest lisatud antioksüdantide poolest. Puudri pealekandmiseks sobivad hästi tihedate ja tugevate sünteetiliste harjastega pintslid. Veidi rohkem lisainfot saate lugeda siit


 Mina sain katsetamiseks baaspuudri toonis Golden Medium. Toon sobib mulle väga hästi. Valida saab kahe variandi vahel, milleks on Original või Oil Control. Mina valisin Oil Controli, sest mul on pigem rasune nahk. Topsis on toodet 30g. Nagu ka kodulehel kirjas on Lucy Minerals puudrid pigem kreemja konsistentsiga, mis mulle väga meeldis. Puudrit on väga mõnus peale kanda ning see sulandub hästi naha tooniga. Puudrid lasevad nahal hingata ning on veekindlad. See puuder hoidis minu näonahka kauem matina, kui varem kasutatud puudrid, niiet olen igati rahul. Puudrit kandes ei teki nahale ka "maski" tunnet, ning võimalik on saavutada kerge, keskmine või tugevam katvus. Mina kasutasin all Loreali blur kreemi ning sain piisava katvuse, et varjata kõik enda punetavad kohad ning punnikesed. Enne puudri pealekandmist soovitan niisutada hästi kuivad kohad nahal, sest puuder toob kuivemad kohad esile. Mulle endale tegelikult ei meeldigi milline jääb puuder kohe pärast pealekandmist. Minu arvates jääb see loomulik ning ilus, kui nahal on juba veidi "rasu". Ainuke, mis mulle mineraalpuudrite juures ei meeldi on see, et puuder on karbis nii lahtiselt ning seda kaant keerates, et sealt veidi puudrit välja tuleks, võib see hakata tolmutama ning lendlema.
Võin öelda, et see oli minu esimene kokkupuude mineraalkosmeetikaga ning jäin väga rahule. Kindlasti tasub need 17 eurot välja käia enda naha heaolu nimel. :)

Tegelikult ei ole see nii oranž, kui pildil paistab :D

PS!Praegu on Lucy Mineralsi e-poest võimalik saada -20% vabalt valitud lauvärvilt või põsepunalt, kui hakkad nende fänniks Facebookis. Seda saad teha siin.

Kas teie olete mineraalkosmeetikat kasutanud?

No comments:

Post a Comment